3 Mayıs 2013

Fernanda Garay Röportajı


Fenerbahçe Bayan Voleybol Takımının yeni transferlerinden Brezilyalı smaçör Fernanda Garay, geçtiğimiz günlerde Sao Paulo'da bulunan Türkiye Cumhuriyeti Konsolosluğu’na pasaport ve vize başvurularını yapmak amacıyla bir ziyaret gerçekleşti.

Fernanda Garay pasaport ve vize başvurularını yapmak amacıyla geldiği Türkiye Cumhuriyeti Konsolosluğu'nda kendisine yöneltilen sorulara da içtenlik ile cevap verdi.

ZE ROBERTO VE FABIANA İLE KONUŞTUM
Fernanda Garay transferi konusunda Ze Roberto ve Fabiana ile konuştuğunu, onların Fenerbahçe hakkında söyledikleri güzel şeylerin çok yardımı olduğunu belirtti.

TÜRKLER AYAKKABILARINI ÇIKARIYOR
Fernanda Garay, Türk insanlarında da Brezilyalı insanlar gibi sıcakkanlı insanlar olduklarını biliyorum. Ayrıca oldukça farklı bir kültüre sahipler, daha önce okuduğum kitaplarda Türk insanlarının evlerine girerken ayakkabılarını çıkardığını duymuştum.

KAPADOKYA VE KAPALI ÇARŞI'YI GÖRMEK İSTİYORUM
Daha önce Fenerbahçe'de ve İstanbul'da oynanan Brezilyalı arkadaşlarım Kapadokya ve Kapalı Çarşı ismini çok sık telaffuz ettiler ve kesinlikle görmelisin dediler. Bu iki yeri çok merak ediyorum ve görmeyi, gezmeyi istiyorum.

ALEX'İ VE GALATASARAY'I DA BİLİYORUM
Fernanda Garay, Alex de Souza'nın Fenerbahçe'de çok başarılı ve sevilen biri olduğunu gayet iyi bildiğini ve Fenerbahçe'nin Galatasaray ile olan arasındaki ezeli rekabeti de duyduğunu söyledi.

Burada da Sollys ile Unilever arasında benzer rekabetler yaşanıyor, o yüzden benim için çok fazla sorun olmayacak.

TÜRK YEMEKLERİ HARİKA
Ziyareti sırasında çay ile beraber patates salatası ve revaniyi tatma fırsatı bulan Fernanda Garay, Türk yemeklerinin harika ve oldukça lezzettli olduğunu, İstanbul'a ve Türk yemeklerine adapte olmakta bir zorluk çekmeyeceğini düşündüğü söyledi.

TÜRKÇE ÖĞRENMEM ZOR
Fernanda Garay, daha önce Japonya'da oynarken dil konusunda sorunlar yaşamıştım ancak Türkiye'de dil konusunda problem yaşacağımı sanmıyorum, İngilizce ile anlaşabileceğimizi düşünüyorum. Şu an için Türkçe öğrenmem çok zor ve imkansız ancak Ze Roberto bir süre bazı şeyleri anlayabileceğimi ve sıkıntı yaşamayacağımı söyledi. Şu ana kadar sadece "Güle Güle" demeyi öğrendim.


ÇUBUKLU'YU GİYDİ
Son olarak Fernanda Garay, Fenerbahçe'nin çubuklu formasını üstüne giyerek ilk kez objektiflere Fenerbahçe formasıyla poz verdi.

Fernanda Garay, Ekim veya Kasım aylarında İstanbul'a gelerek takıma katılacağını söyledi.



Take One Mitutes To Share This Post


​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

0 Yorum:

Yorum Gönder