11 Haziran 2013

Fernanda Garay İstanbul’da


Fenerbahçe Bayan Voleybol Takımımızın geçtiğimiz günlerde kadrosuna kattığı, yeni transferlerden Brezilyalı yıldız oyuncu Fernanda Garay İstanbul’a geldi.

Fenerbahçe Bayan Voleybol Takımımızın İdari Menajeri Çiğdem Can Rasna ile birlikte Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadı’na gelen Fernanda Garay, stat turunun arından sırasıyla, Fenerium, Fenerbahçe Müzesi ve Dereağzı Lefter Küçükandonyadis Tesisleri’ni ziyaret etti.

Fernanda Garay, daha sonra FBTV'ye açıklamalarda bulundu. Garay, yaptığı açıklamada “Çok büyük bir kulübe geldim… Futbol ve voleybol kadrolarının çok başarılı isimlerden kurulduğunu biliyorum. Antrenörümüz ile çalışacağım için kendimi çok şanslı hissediyorum… Takımımızın bünyesinde barındırdığı isimler de bir o kadar tecrübeli. İyi bir sezon geçirip Fenerbahçe ile kupalar kazanmak istiyorum. Kendi açımdan baktığımda da sezona en iyi şekilde hazırlanarak takımıma yararlı olmak istiyorum” diye konuştu.



Take One Mitutes To Share This Post


​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

0 Yorum:

Yorum Gönder