5 Temmuz 2013

Gökçen Denkel Zop Röportajı


Gökçen Denkel Zop: “Sporculuk; fedakarlık, sevgi, özveri ve disiplin gerektiriyor”

Fenerbahçe Bayan Voleybol Takımımızın yıldızlarından Gökçen Denkel Zop ile bir araya geldik. Güleryüzlü sporcumuz Gökçen’le; voleybola nasıl başladığını, sakatlık sürecini, Türk voleybolunu ve Fenerbahçe’yi konuştuk.

Röportajdan derlediğimiz spotlar şöyle:

-  Geçen sezon omzumdan yaşadığım sakatlıktan dolayı yeterince forma şansı bulamadım. Voleybolu özledim. Sezon sonuna doğru ancak görev alabildim. Sezon bitti ama ben bu sene voleybola doyamadım. Gelecek sezon için hem Fenerbahçe için hem de benim için çok iyi bir sezon olmasını diliyorum.

-  2003’teki Avrupa Şampiyonası’ndan itibaren Türk voleybolu bir yükselişe geçmişti. Bu yükseliş her geçen gün üzerine koyarak devam ediyor. Milli takımdaki seviye yükseldikçe, voleybolda kalite de artıyor. Takımlar yatırım yapıyor ve bunun karşılığını alıyor. Fenerbahçe yıllardır yaptığı yatırımın sonucunda çok çok büyük başarılara imza attı. Fenerbahçe’nin bu konu da öncü olduğuna inanıyorum. Fenerbahçe’deki yatırımlardan ve elde ettiği şampiyonluklardan sonra diğer takımların yatırımları da arttı. Fenerbahçe bu konuda Türkiye’nin lokomotifi.

-  Sporculuk; fedakarlık, sevgi, özveri ve disiplin gerektiriyor. Kendinize bakıp, yatırım yaparsanız, bunun da meyvesini sahada alırsınız.

-  Fenerbahçe taraftarı muhteşem. Kar kış demeden maça gelmeleri inanılmaz bir şey. Bir sporcunun başına gelebilecek en güzel şeylerden biri böyle bir taraftara sahip kulüpte oynamak. Ben yıllardır voleybol oynuyorum, hani “tüyleriniz diken diken olur ya, içinizden böyle bir hırs dışarı taşar”. Ben bunu geçtiğimiz sezon Burhan Felek’te Fenerbahçe ile CEV Finali’ne çıktığımızda yaşadım. Ben öyle bir atmosferi hayatımda hiç görmedim. Herhalde hiçbir kimse de, hiçbir takımda da bunu göremez.

Röportajın tamamına Fenerbahçe Dergisi – Temmuz 2013 sayısından ulaşabilirsiniz..

Kaynak: Fenerbahçe Dergisi – Temmuz 2013 Sayısı


Take One Mitutes To Share This Post


​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

0 Yorum:

Yorum Gönder