23 Temmuz 2011

Şahin Gözü

Bilenler bilir voleybolun beşiği İtalya'dır. Ama son yıllarda İtalya ekonomik krizin yaralarını sarmakla meşgulken voleybolun beşiği Rusya ve Türkiye oluverdi bile.. Hal böyle iken ülke voleybolu popülaritesi az olan Yunanistan'da, Yunanistan federasyonu önümüzdeki sene lig maçlarında bir yenilik kullanacağını geçen gün dünya aleme duyurdu. Nedir efendim o yenilik ? Eski köye yeni adet getirmeyin şimdi..

Elektronik Göz..

O nedir canım ? Ne gereği vardı şimdi masraf yapmaya diyenlerin sayısını hayal edebiliyorum.. Elektronik göz, tenis maçlarında kullanılan şahin gözü "hawk eye" uygulamasının voleybola uyarlanmış basit bir modeli.. Tavla atarken voleyboldan konu açılınca hep derim şu şahin gözü uygulamasını kim ne zaman nerden alırda voleybolda uygular diye ama kime neee... ? İşitmişler olacak ki Polonyalı bir voleybolsever & yönetici abimiz geçen gün Dünya Ligi final turunda Polonya'da oynayan karşılaşmalarda file arkalarında görüverdim, mutlu oluverdim, sevindirik oldum falan..

Herneyse.. Nedir, ne değildir bu alet, ne işe yarar ki acep ?

Hemen söyleyelim onuda..Topun dışarda mı içerde mi olduğu gösteren,söyleyen bir kamera..Aman ne hoşmuş caniiiim değil mi ama ?

Vallahi öyle.. Yeter mi canım yetmez bir de kuralı yapıştırmışlar hemen.. Her takımın her sette 1 kez itiraz etme hakkı var.. İtirazı doğru çıkarsa eğer itiraz hakkı yanmıyor..

Bu haber eminim çizgi hakemlerine isyan bayrağını çektirir...eh n'apalım sabreden derviş muradına ermiş misali bizimkisi..

Take One Mitutes To Share This Post


​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

0 Yorum:

Yorum Gönder