28 Kasım 2010

Fenerbahçe Acıbadem 3-0 Beşiktaş

Herkesin beklediği bir şekilde rahat bir oyunla kendimizi hiç yormadan maçı 3-0 kazandık. Maçın üstünde fazla durmamıza gerek yok.. Maç içersinde de zaten pek ritim tutup yle tempolu boyun oynamadık. Maç ile ilgili tek eleştirim şu olacak.. 3 yabancı sınırı var malum türkiye liginde. Hocamız terchini Fürst-Skowronska ve Fofoa'dan yana kullanmış. Bunu anlayamadım açıkcası ya hocamız uyum sorununu çözmek için böyle bir terchi yaptı ya da rakibi fazla tanımadıgı için temkinli davranmak istediği diyecektim ki bu nokta da aklıma yılların tecrübesi Kamil Söz var yanında.. Bu maçta açıkcası İpek-Zülfiye-Yağmur ilk altı olarak oynamasını beklerdim.Bu oyuncularımızı bu maçlarda oynatmayacaksak hangi maçta oynatacağız ki demeden kendimi alamıyorum..Ayrıca Nati ve Sokolovayı dinlendirmesi iyi oldu. Bana kalırsa Hırvatistan'da da 2.setten itibaren Sokolova'yı dinlendirebiliriz..O maçta da pek zorlanacağımızı düşünmüyorum..Tebrikler Sarı Melekler..

FENERBAHÇE ACIBADEM: 3 - BEŞİKTAŞ: 0

Salon: Burhan Felek

Hakemler: Serdar Nişancıoğlu, Temel Öneri

Fenerbahçe Acıbadem: Çiğdem, Fürst, Skowronska, Seda, Eda, Fofao ( Nihan, Ergül, Naz, İpek, Yağmur)

Beşiktaş: Pelin, Banu, Duygu, Yeliz, Gülbahar, Müge (Pınar, Savenchuk, Sinem,Cansu, Gülşah)

Setler: 25-18, 25-11, 25-16

Süre: 64 dakika (23, 20, 21)

foto: fenerbahce.org

Take One Mitutes To Share This Post


​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

0 Yorum:

Yorum Gönder