22 Kasım 2010

Süper Kupa: Fenerbahçe Acıbadem 3-1 Vakıfbank G.S.T.T

Burhan Felek Spor Salonunun muhteşem açılış töreninden sonra oynanan Süper Kupa final maçını 3-1 kazanan Fenerbahçe Acıbadem, kupayı üst üste 2. kez müzesine götürdü.

Her iki takım da maça etkili servis atma niyeti ile başladı. Başlangıçta arka çizgiye iyi servis atan Vakıfbank Güneş Sigorta Türk Telekom, Fenerbahce Acıbadem liberosu Nihan’ın da hatalarıyla 4-6 öne geçti. Ancak başta Polonyalı Katarzyna Skowronska olmak üzere servisleri Sırp Jelena Nikolic’in üzerine yıkan Fenerbahce Acıbadem, bu oyuncunun manşet hatalarından bulduğu sayılarla VGSTT molasına kadar 11-8 öne geçti ve ikinci teknik molaya da 16-9 önde girdi. Bu andan itibaren rahatlayarak fazla sayıda basit hata yapan Fenerbahce Acibadem, rakibinin akıllı oyuncu değişiklikleri ile daha zor duruma düştü ve sayı farkı ikiye indi 19-17. Buna rağmen oyunu bırakmayan Fenerbahce Acıbadem, seti 25-22 kazanmayı başardı.

Fenerbahçe Acıbadem’in Hırvat yıldızı Natasa Osmokrovic’in domine ettiği ikinci setin ilk bölümünü 8-6 önde geçen sarı lacivertliler, etkili bloklarla sayı farkını daha da arttırdı 13-8. Ancak manşette fazla hata yapan Fenerbahce Acibadem, VGSTT’nin dirençli oyununa daha fazla ayak uyduramadı ve oyunun her anını baskı altında yaparak geçirmeye başladı. Neticede seti 22-25 Vakıfbank kazandı.

Üçüncü setin başından sonuna dek Fenerbahçe üstünlüğü vardı. servise iyice yüklenen rakibi karşısında file önüne top getiremeyen VGSTT, fazla varlık gösteremediği seti 25-12 kaybetti.

VGSTT dördüncü sete daha mücadeleci bir oyunla başladı, ancak geride iyi defans yapan Fenerbahce Acibadem, rakip atakları çevirerek hücumda kolay sayılar buldu. İlk teknik molayı 8-4 önde geçen sarı lacivertliler, fazla oyuncu değişikliği yapan rakibinin yeni oyun düzenini anlayamayınca sayı farkı tekrar kapanmaya başladı. 16-12 geçilen ikinci aradan sonra VGSTT farkı ikiye indirse de smaçörlerinin yorularak hata yapması sonucu seti 25-17, maçı da 3-1 kaybetti. Böylece Fenerbahce Acıbadem, bu kupayı üst üste ikinci kez kazanmış oldu.

FENERBAHÇE ACIBADEM 3-1 VAKIFBANK GSTT

Salon: Burhan Felek

Hakemler: Ümit Sokullu, Nurper Özbar

Fenerbahçe Acıbadem: Eda, Naz, Sokolova, Ergül, Skowronska, Osmokrovic, Nihan(L), Çiğdem

Vakıfbank GSTT: Özge, Gözde, Bahar, Glinka, Nikolic, Poljak, Gizem(L), Nilay, Seray, Güldeniz, Melis

Setler: 25-22, 22-25, 25-12, 25-17

Süre: 97 dakika (25-26-22-24)

Kaynak: voleybolunsesi


3.15 te kadıköydeydim..O sırada Ömer Kıraç arkadasım ve calpaycetin abimiz araması ve mesaj atmasıyla durduk yere beni heyecana soktular ve stres oldum

16.00 gibi salondayım giriste tişört dagıttlar aldım ama sonra amcanın birine hediye ettim torunu vardır diye.. Burhan felegin anısına diye beyaz tişörttü..Salona girdim erken gelmeme ragmen oldukca dolmustu salon.. Müzikten hiçbişey duyulmuyordu..Daha sonra forumdan Ömer ve Çetin abiyi buldum konustum sohbet ettik
Sonra ben Ömere kalk salonu dolasalım dedim nasıl olmus nerde ne var diye.Sol köşeye bi indik ne göreyim ilk Nazı gördüm sonra bütün milli takımı hepsi oturuyorlardı ödül töreni için..koridordan içeri daldık önce saga gittik hakem odaları sonra sola gittik koridorda bi baktık Eda...Merhaba dedik o da bize merhaba dedi Edişko.Daha sonra yerimize oturduk o arada "dokuz" Utku abi geldi sonra "colin jackson" arkadasım geldi fotolar cekindik..Dans gösterileri altın kızlar macı derken mac yanılmıyorsam biraz geç basladı

Maçta Violet Ducada vardı 1 acesi var :angel: ama macı kaybettiler 9-15.Sonra ilk sahaya vakıfbank geldi.. ardından bizim takım... İlk bizden Naz cıktı. Kasia cıktıkta salonda büyük bir alkıs koptu

Maç süperdi daha cok detaylar var ama hepsi şimdi gelmiyor aklıma
"calpaycetin" mac sırasında Fofao-Fürst-Songülün yanında oturdu. Yanıda bostu aslında ama digerlerine ayıp olacagından gitmedim..

Fofao aşmıs cok sogukkanlı hiç brezilyalı sıcakkanlıgı yok vallaha banamsın demedi..

Fürst cok sempatik bir kız.. Ben çetin abine yanına gelince Fürst döndü bana baktı bu cocuk neci diye der gibilerinden o sırada vuruldum oyuncular ısınırken sırtımdan baktım top... Topu ist. Merte uzattım Turgay abiye at dedim

Sonra ben yerinde duramadıgımdan cok hiperaktifim aldım makineyi saha kenarına kimse karısmıyor görevli filan bir anda kendimi sahanın ortasında buldum..

Süperdi herkes Kasiaya koştu kız zor kurtuldu vallaha..Kendimi sahada bulunca takım+kupayla fotoda bende atladım bende varım.

Maç ile ilgili olarak ayrıca Ergül çok kötü oynadı..Bir nevi verilen sansı degerlendiremedi.. Son setin son anlarında bloklarda iyiydi ama

Sokolova harikaydı cok seker birisi ayrıca .Kasia MVP MVP MVP ! Müthiş oynadı herkesi şaşırttıgına inanıyorum.
Naz ara ara iyi ara ara pasları kötüydü. Kasianın servisleri cok iyiydi. Eda müthiş servisler attı
Nati bildigin Natiydi..Nihan Luba ve Nati manset alınca biraz daha rahat mac cıkardı.. Fürst kadroya girince inanılmaz bir takım olacagız. Bu arada takım Capitolde bizi solladı futbol takımının otobüsüyle gittiler

Take One Mitutes To Share This Post


​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

3 yorum:

  1. Şu takımın erkek futbolcu versiyonu yok mu yav ? :)
    Tebrikler.

    YanıtlaSil
  2. İçlerinde iyi top oynayanlarda var aslında kabul olursa dahil edilebilir :)

    YanıtlaSil