1 Mayıs 2011

Galatasaray M.Park 0-3 Fenerbahçe Acıbadem

Sarı Meleklerimiz, Aroma Bayanlar Voleybol Ligi Play-Off Yarı Final ilk maçında derbi maçında ezeli rakibi Galatasaray Medical Park’ı 3-0 yenerek, seride 1-0 öne geçti ve avantaj yakaladı.

Yine klasikleşen kadromuzla oynadık. Fofao ve Kasia her zamanki gibi tribündeydiler..Fofao'nun artık şans bulamayacağı kesin olmakla beraber avantaj yakaladığımız serilerde 2. veya 3. maçlarda Kasia'yı sahada görmek istiyorum açıkcası..Şu an ki kadromuz lig için ideal olarak görünse de Kasia bu takım için elinden geleni yaptı ve başarısız olduğunu da düşünmüyorum. O yüzden Kasia'yı bundan sonra bir yarayı kesip atmış gibi görmemiz beni üzüyor..Umarım süre alır final serisinde.. Seda'nın oynaması çok önemli diyoruz ama Seda'nın form durumu son maçlarda pek iyi değil.. Bu da illa ki Seda'nın oynamasını gerektirmiyor. Ze Roberto bakalım rotasyon deneyecek mi ama bu konuda umudum pek yok. Sebebini şu 2 ifadeye bağlamak istiyorum Nihan'ın liberodan çekip Songül ile devam etmesi ve final four'da değişiklik yapmayarak yenilgiye neden olması..

Maç olarak pek havamızda olduğumuzu söylemek zor..Maçı öyle veya böyle alacağımız zaten belliydi..Galatasaray'ın veteran oyuncularına karşı kendimizi sıkmak açıkcası benim işime gelmiyor. Bu tempoyla iki maçta işi bitireceğiz zaten esas hedefimiz final serisi onunda kolay geçecegini düşünüyorum ya ben neyse onuda sonra yazarız şimdi yeri değil..

Ayrıca gerek basın olsun gerekse bazı yazarlar olsun bu maç ile ilgili olarak halen derbi tanımlaması yapabiliyorlar o benim çok ilgincime gidiyor.. Bu nasıl bir derbi olur ? Son 16 maçın tamamını biz kazandık dün bu seri 17'ye çıktı demeden salı günü 18 olacak..18-0 dile kolay..

Heralde olsa olsa bu hastahane derbisi olur..

Düne istinaden rakip ile ilgili sezarın hakkın sezara diyerekten Derisilo ve Funda tebrik etmek lazım.. Belki de sezonun en iyi performanslarını sergiledir..

Yarı final serisinin ikinci maçı salı günü saat 19.00’da Burhan Felek S.S'da oynanacak. Sarı Meleklerimiz bu maçıda kazandığı takdirde finale yükselecek.

Take One Mitutes To Share This Post


​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

0 Yorum:

Yorum Gönder