20 Haziran 2011

Röportaj: #1 Fabiana Claudino


Bir süredir yurt dışında oynamak gibi arzum,düşüncem zaten vardı ama şu an olimpiyatlar için konsantre olmuş durumdayım ve olimpiyatlar için Rio'da çalışıyoruz. Brezilya'dan uzakta tanıdık kişilerle aynı ortamda olmak benim içinde güzel bir duygu ve deneyim olacağına eminim. Önümüzdeki sezon ise Ze Roberto'nun antrenörlüğünü yaptığı Türkiye'nin Fenerbahçe kulübünde oynayacağım.

Bu anlamda bir rüyamı gerçekleştiriyorum. Birkaç yıl öncesine kadar böyle birşey mümkün değil iken planlama ve fırsat ile bu sene gerçekleşiyor. Ülkemin dışına voleybol oynamak için ilk kez çıkıyorum ve gittiğim yer çok büyük bir takım ve orada beni tanıyan Ze Roberto olması güzel. Fenerbahçe hakkında ise büyük bir yapıya sahip çok iyi bir takım olduğunu biliyorum ayrıca Ze Roberto'nun orada olması bana rahat olmamı sağlıyor.

26 yaşındayım. Londra Olimpiyatları öncesinde Türkiye liginde oynayarak kendimi geliştirmeyi umut ediyorum. Türkiye ligi büyük bir lig bu yanında Şampiyonlar Ligi'de var. Diğer takım ve sporcularla oldukça zorlu bir mücadele olacaktır.

Dil hakkında ise sorunlar olabilir, yaşayabilirim. Türkçe çok zor bir dil ama antrenörüm Ze Roberto ve takım arkadaşlarım ingilizce biliyor. Ben de zaten iletişim sıkıntısı yaşamamak ve bir an önce uyum sağlamak için İngilizce dersleri alıyorum

Fenerbahçe'de ise Logan Tom ile yeniden takım arkadaşı olacağız. Ben zaten Mine zamanından Logan ile bir arada oynamıştım. Bunun yanında Dünya Şampiyonası Japonya'da finalde bizi zorlayan Rus Lioubov Sokolova ile de bu sefer beraber oynayacağım. Ze bana onun harika bir insan olduğunu söyledi.

Kendimi ayrıca Türkiye'nin soğuk iklimine karşıda hazırlıyorum. Burada bana aktarılan, anlatılanlara göre Aralık ayının sonunda orada kar yağmaya başlıyormuş. Bizim gibi Brezilya insanları böyle havalara cok fazla alışık değiliz ama kışın ve soğuğunun Rusya kadar olmadığını, ona göre daha hafif bir hava olduğunu öğrendim.

Kaynak: http://odia.terra.com.br/blog/sacaessa/

Take One Mitutes To Share This Post


​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

1 yorum: