11 Haziran 2011

Yeon Koung Kim Fenerbahçe'de


Fenerbahçe Bayan Voleybol Takımımızın yeni transferi Yeon Koung Kim, bugün düzenlenen törenle, kendisini kulübümüze 2 yıllığına bağlayan resmi sözleşmeye imza attı.

Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadı’nda düzenlenen imza törenine Fenerbahçe Bayan Voleybol Takımımızın Menajeri Violet Duca da katıldı.

Yeon Koung Kim, Türkiye dışında başka ülke takımlarından da teklif aldğını belirterek, ’’Ancak ben Fenerbahçe’yi istedim. Ze Roberto da beni tanıyor ve tercihimi Fenerbahçe’den yana kullandım’’ dedi.

Türkiye’ye geldiği için çok mutlu olduğunu ifade eden Yeon Koung Kim, ’’Buraya gelmek istiyordum. Türkiye’nin en meşhur voleybol takımında oynayacak olmamdan dolayı kendimi çok şanslı ve mutlu hissediyorum’’ diye konuştu.

Eskiden beri Türkiye ile Güney Kore’nin kardeş ülkeler olduğunu dile getiren Kim, ’’Böyle bir ülkede oynayacağımdan dolayı mutluyum. Çok kısa sürede buraya alışıp, takıma katkıda bulunmak istiyorum’’ ifadesini kullandı.
















































Take One Mitutes To Share This Post


​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

0 Yorum:

Yorum Gönder