7 Temmuz 2010

Christiane Fürst Fenerbahçe Acıbadem’de


Fenerbahçe Acıbadem Voleybol Takımımız, geçtiğimiz sezon Avrupa Şampiyon Kulüpler Kupası’nda finaldeki rakibi olan İtalya’nın Bergoma takımından, Alman voleybolcu Christiane Fürst’ü kadrosuna kattı. Acıbadem Sağlık Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Ali Aydınlar, Polonyalı oyuncu Katarzyna Ewa Skowronska ile de 2 Haziran Çarşamba günü(Yarın) sözleşme imzalayacaklarını, ayrıca bir sürprizlerinin daha olacağını duyurdu. Orta oyuncu Christiane Fürst, büyük takım olduğu için Fenerbahçe’yi tercih ettiğini söyledi.

Fenerbahçe Acıbadem Voleybol Takımımız, Lioubov Sokolova’dan sonra Almanya Milli Takımı’nın önemli oyuncularından Christiane Fürst’ü de kadrosuna kattı. Christiane Fürst için Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Basın Toplantı Odası’nda düzenlenen imza törenine Genel Sekreterimiz Vedat Olcay ve Acıbadem Sağlık Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Ali Aydınlar katıldı.

En değerli oyuncularımızdan olacak
Mehmet Ali Aydınlar, "Bugün daha önce ismini vermediğimiz yıldız bir oyuncunun transferini gerçekleştirdik. Bergoma’dan Christiane Fürst’ü transfer ettik. Biliyorsunuz güçlü bir takımımız vardı. Şampiyonlar Ligi’nde final oynamıştık. Amacımız gelecek yıl bu kupayı kazanmak. Bu nedenle güçlü bir takım oluşturuyoruz. Bu takımımızın en değerli oyuncularından bir tanesi de Fürst olacak" dedi.

Fenerbahçe’nin hedefleri, hedeflerimle örtüşüyor
Daha sonra söz alan Christiane Fürst, "Öncelikle burada ben, herkesin nezdinde Mehmet Ali Bey’e çok teşekkür ediyorum. Milano’ya gelip hem benle hem de menajerimle konuştu, çok teşekkür ediyorum. Niyetinin çok ciddi olduğunu anladım. Ben de ondan sonra çok fazla düşünmedim. Çok memnun oldum" diye konuştu. Fenerbahçe’yi tercih etmesinin sebebi sorulduğunda ise Fürst, "Özellikle benim için çok büyük bir şans Fenerbahçe’yi seçmek Mehmet Ali Bey’in benimle ilgilenip, transferi bitirmekte istekli olduğunu söyledim. Çok sıcak bir şekilde konuşuldu, ben de seçtim. Fenerbahçe, çok büyük potansiyeli olan bir takım. Türkiye’nin geleneksel voleybol takımlarından biri.Hedefleri, benim hedeflerimle örtüşüyor. Çok büyük bir taraftar kitlesine sahip, sıkıntı çekmeyeceğim. Başka teklifler de vardı ama en büyük neden daha iyi yatırımları olması, takımın büyüklüğü ve Mehmet Ali Bey’in yakınlığı" diye cevap verdi. Daha önce Cannes’da Osmokrovic ile tanıştığını belirten Fürst, "Birçok oyuncuyla oynadım. Milli takımlar seviyesinde 7 senedir oynadığım için şanslıyım. Geçmişimde oynama fırsatı yakaladığım tüm oyuncular büyük" diyerek sözlerini tamamladı.

Finaldeki rakibimiz Türk olursa seviniriz
Daha sonra yeniden söz alan ve soruları yanıtlayan Mehmet Ali Aydınlar, "Biz Avrupa Şampiyonlar Ligi Kupasını almak istiyoruz. Finaldeki rakibimiz bir başka Türk takımı olursa seviniriz" dedi. Dünyaca ünlü oyuncularla irtibata bir Türk menajer yardımıyla geçtiğini belirten Mehmet Ali Aydınlar, "Bir Türk menajer var. Benim arkadaşım ve bana danışmanlık yapıyor. Ben tüm transferleri onunla konuşarak yapıyorum. Tanıdığım 1 kişi var" diye konuştu. Son olarak "Yarın 15.30’da Skowronska burada olacak. Yarın ayrıca başka sürprizimiz de olacak" diyen Aydınlar, Jean de Brant’in halen takımın teknik direktörü olduğunu ve kendisiyle önümüzdeki hafta görüşeceklerini de sözlerine ekledi.

Christiane Fürst kimdir ?
Christiane Fürst 29 Mart 1985 tarihinde Almanya’nın Dresden kentinde dünyaya geldi. Voleybola da 1995 yılında Dresden’de başlayan Fürst, spor yaşamını Dresdner SC’de sürdürdü. 2007 yılında Serie A1 takımlarından Scavolini Pesaro’ya transfer olan Fürst, bu takımla 2008 yılında Avrupa Konfederasyon Kupası şampiyonluğu sevinci yaşadı. Almanya Milli Takımıyla katıldığı 2006 Dünya Şampiyonası’nda ve 2009 Avrupa Şampiyonası’nda "En iyi blok" ödülünün sahibi olan Fürst, 1.92 metre boyunda. Fürst, 2009 yılında Foppapedretti Bergamo kulübüne transfer oldu ve bu kulüple 2010 yılında Avrupa Şampiyonlar Ligi şampiyonluğuna ulaştı. Bergoma bu finalde, Fürst’ün bugün transfer olduğu Fenerbahçe Acıbadem ile karşı karşıya gelmişti.








Take One Mitutes To Share This Post


​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

0 Yorum:

Yorum Gönder