7 Temmuz 2010

Fofao Fenerbahçe Acıbadem’de


Fenerbahçe Acıbadem Bayan Voleybol Takımımız, ’’Fofao’’ adıyla bilinen 40 yaşındaki Brezilyalı yıldız pasör Helia Rogerio de Souza Pinto’yu kadrosuna kattı.

Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadı’nda gerçekleştirilen imza töreninde Acıbadem Sağlık Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Ali Aydınlar ile Fenerbahçe Kulübü Genel Sekreteri Vedat Olcay hazır bulunurken, Fofao kendisini sarı-lacivertli renklere bağlayan imzayı attı.

Törende konuşan Mehmet Ali Aydınlar, transfer nedeniyle son kez medya önüne çıktıklarını aktarırken, ’’Bugün, önemli bir isim olan Fofao’yla sözleşme imzalayıp, transferi noktalamış olduk. Ben bugüne kadar üzerimize düşen görevi yaptığımızı düşünüyorum. Çok iyi bir takım oluşturduk, çok iyi bir hoca getirdik. Bugüne kadar biz konuştuk, bundan sonra ise teknik heyetimizin ve oyuncularımızın konuşmasını bekleyeceğiz. Bu transferin de hayırlı olmasını diliyorum’’ dedi.

Genel Sekreterimiz Vedat Olcay da yapılan önemli transferlere dikkat çekerek, ’’Bugün son transferi yaptık. Transferde hep enleri yaptık. Hocamız da enlerden biri. Bayan voleybolda olduğu gibi erkeklerde de, basketbolda da önemli transferler var. Bu sene hem voleybolda hem basketbolda çok güzel maçlar olacağını zannediyorum. Bize şampiyonluk yakışır diye düşünüyorum’’ ifadelerini kullandı.

FOFAO: ’’BU TAKIMIN PARÇASI OLMAKTAN MUTLUYUM’’
Brezilyalı yıldız Fofao, Fenerbahçe Acıbadem takımının bir parçası olmaktan dolayı duyduğu mutluluğu aktarırken, ’’Burada olduğum sürece, voleybol kariyerim boyunca kazandığım tecrübelerimi aktarmak ve takım arkadaşlarımla birlikte başarılar kazanmak istiyorum’’ diye konuştu.

Transferde emeği geçen isimlere teşekkür eden Brezilyalı oyuncu, ’’Hayatımda ayrı bir dönem, yeni bir başlangıç gerçekleşiyor. Eminim güzel günler geçireceğiz burada’’ derken, Brezilya Milli Takımı’nda oynamayı bıraktığını ve kulüp bazında kariyerini sürdürdüğünü vurguladı.

Diğer yandan Fofao, transferi gerçekleşmeden önce Fenerbahçe Acıbadem Bayan Voleybol Takımı’nın antrenörlüğüne getirilen Ze Roberto’nun kendisine kulüple ilgili çok güzel şeyler aktardığını da sözlerine ekledi.




Take One Mitutes To Share This Post


​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

0 Yorum:

Yorum Gönder