23 Eylül 2012

Paula Pequeno Röportajı



Sarı Melekler’in yeni transferlerinden Brezilyalı oyuncu Paula Pequeno ile Dresdner SC ile oynanan hazırlık karşılaşmasının ardından kısa bir röportaj gerçekleştirdik. İşte o kısa röportaj;
S: Paula, ilk öncelikle Londra’da kazandığınız altın madalyadan dolayı seni tebrik ederim.
Çok teşekkür ederim, o kadar uzun süre geçmemesine rağmen hiçbir şey hatırlamıyorum (gülüyor)
S: Dresdner karşılaşması hakkında neler söylemek istersin ?
Bugünkü maçımzı 3-0 kazandık. Ancak ben şu an herşeyi adım adım, maç maç düşünüyorum. Açıkcası şu anda takım olarak en çok ihtiyaç duyduğumuz şey daha fazla antrenman ve karşılaşmalar oynamak.. Henüz yeni bir takımız, birbirlerimizle çok fazla zaman geçirme fırsatımız olmadı, beraber birlikte antrenman yapamadık. Bu yüzden gerçek gücümüzü de daha sonra göstereceğimizi ve şu aşamada bunun normal olduğunu düşünüyorum.
S: Sen dünyayı dolaşan gerçek bir voleybolcusun. Geçen sezonu Brezilya’da geçirdin, bu sezon ise Türkiye’ye Fenerbahçe’ye geldin, bizimle ilk izlenimlerini paylaşmak ister misin ?
Bu doğru ama ben bu konuda mutluyum, rahatsız değilim. Türkiye’de de beni çok sıcak ve samimi bir şekilde karşıladılar. Fenerbahçe’de harika bir organizasyon, tesisler ve arkadaşlık ortamı var, kim bilir belki de Fenerbahçe’nin dünyanın en iyi kulüplerinden biri olduğunu söyleyebilirim. Kulübün büyük beklentileri, hedefleri olduğunu biliyorum ve bunun farkındayım. Kim ve Mari yanısıra mükemmel bir oyuncu grubuyla birlikte çalışıyoruz bu yüzden mümkün olduğunca başarılı olmak zorundayız ve açıkcası ben de bunu istiyorum.

Take One Mitutes To Share This Post


​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

0 Yorum:

Yorum Gönder