28 Aralık 2011

Röportaj: Merve Dalbeler Röportajı

Merve Dalbeler: "Fenerbahçeli olmaktan her zaman gurur duydum"

Fenerbahçe Universal Bayan Voleybol Takımımızın yeni liberosu Merve Dalbeler ile Aralık sayısı için bir araya geldik. Merve, pozitif kişiliği, Fenerbahçeliliği ile gönlümüzde ilk andan itibaren gönlümüzde taht kurdu. Bir sporcunun eğitimi, davranışları ve mesleğine olan bağlılığıyla genç neslin en iyi temsilcilerinden biri… Kariyerinde önemli kulüplerde forma şansı bulmuş ve şu anda da çok sevdiği Fenerbahçe formasını giyen Merve ile olan söyleşimiz keyifli bir ortamda geçti.

Röportajdan derlenen bazı kısımlar şöyle:

- Takım arkadaşlarımı çok seviyorum, bu kolay bulunabilecek bir şey değil. Takım olmak için insanların birbirini sevmesi ve destek vermesi çok güzel bir şey. Başarının bu şekilde daha kolaylıkla gelebileceğine inanıyorum.

- Çok yetenekli oyuncularımız var ve bence Şampiyonlar Ligi için de takımı sırtlayıp götürecek nitelikteler. Bu takımla bir başarı elde etmemek bana garip gelir.

- Ailem fanatik derece de Fenerbahçeli. Bizde Fenerbahçelilik aileden gelen bir kavram… Annem de babam da ağabeyimi ve beni Fenerbahçeli olarak yetiştirdi.

- Bana göre insanlar kendi içlerinde doyduklarında ve kendilerini geliştirdiklerinde bu yaptıkları işe de yansıyor. Ben bunu uygulamaya çalışıyorum. Pozitif düşüncenin bütün hayatımıza yansıdığına inanıyorum.

- Nişantaşı Işık Lisesi mezunuyum sonrasında da İstanbul Bilgi Üniversitesi İşletme bölümünü bitirdim. Voleybol benim her şeyim. Voleybol yaşantım profesyonel anlamda bittikten sonra belki master yapabilirim. İki dil öğrenmeyi düşünüyorum; İtalyanca ve Japonca.

Röportajın tamamına Fenerbahçe Dergisi Aralık Sayısı'nda bulabilirsiniz..

Kaynak: Fenerbahçe Dergisi - Aralık Sayısı

Take One Mitutes To Share This Post


​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

0 Yorum:

Yorum Gönder