22 Ekim 2012

Kim: "Bu Forma İçin Değerdi"


Fenerbahçe Bayan Voleybol Takımı’nın yılan hikayesine dönen Yeon Keoung Kim transferindeki sorunlar bugün itibariyle giderildi.
Kore Voleybol Federasyonu’nun (KOVO) daha önce lisans işlemleri için gerekli evrakları yollamamasıyla başlayan ve bu nedenle Katar’daki  Dünya Kulüpler Şampiyonası’nda forma giyememesiyle devam eden süreçte bugün  Kore Voleybol Federasyonu’nun bir toplantı düzenleyerek Kim’in 1 sezon daha Fenerbahçe için formayı giymesine izin verdiğini duyurdu.
Sarı Melekler, CEV Kupası ilk turunda oynayacağı Khimik Yuzhny karşılaşması için sabah saatlerinde Ukrayna’nın Odessa şehrine gitti. Yeon Koung Kim, Odessa yolculuğu öncesinde, şunları söyledi:
“Bugün, uluslararası transfer işlemlerimin tamamlandığı haberini aldım. Kendimi tam anlamıyla nasıl ifade edebileceğimi bilmiyorum. Sadece çok mutlu olduğumu söyleyebilirim. Bu zor günlerin üstesinden kulübümüzle birlikte geldik; Başkanımıza, tüm mesaisini bu konuya harcayan değerli yöneticilerimize, bana destek olan takım arkadaşlarıma, voleybol şubesine ve emeği geçen herkese çok teşekkür ederim.”
Artık formama kavuşabileceğim; o benim için çok değerli ve bu formanın ne kadar değerli olduğunu şimdi daha da iyi anlıyorum, onun için değerdi.
Yarın CEV Kupası’nda çok önemli bir maçımız var. Gruba galibiyetle başlamak her zaman iyidir, özellikle de deplasmandaysa… Sanıyorum bu akşam saatlerinde Odessa’da takım arkadaşlarımın yanına ulaşmış olacağım. Eğer hocamız şans verirse yarınki maçta oynamayı çok isterim.
Son olarak, emeği geçen herkese tekrar tekrar yürekten teşekkür ederim.”
Kaynak: fenerbahce.org

Take One Mitutes To Share This Post


​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

0 Yorum:

Yorum Gönder